امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11744
  پرینت تاریخ انتشار : 05 اکتبر 2020 - 15:15 | 9 بازدید
سیگار قاچاق

کشف سیگار قاچاق از بارعلوفه در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی جاسازی شده زیر بارعلوفه از یک کامیون در این شهر کشف و ضبط شد. داریوش جودکی روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: فردی با بارگیری بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق […]

کشف سیگار قاچاق از بارعلوفه در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی جاسازی شده زیر بارعلوفه از یک کامیون در این شهر کشف و ضبط شد.

داریوش جودکی روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: فردی با بارگیری بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان در زیر بار علوفه یک دستگاه کامیون قصد انتقال این محموله از استان‌های غربی به سمت همدان را داشت.

وی اضافه کرد: متهم در گلوگاه شهید زارعی انتطامی همدان به دام پلیس افتاد و پرونده وی هم اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی در حال رسیدگی است.

کشف تجهیزات بهداشتی قاچاق  
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: حسب گزارش های رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی از فروشندگان اقلام بهداشتی مربوط به کرونا، با حضور رییس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان و تیمی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی دفتر یکی از شرکت های تامین کننده تجهیزات پزشکی بررسی شد.

جودکی اضافه کرد: در بازرسی از این محل مقادیر زیادی انواع دستکش و مواد ضدعفونی به ارزش بیش از ۴۵ میلیون تومان کشف و مدیرعامل این شرکت احضار شد.

وی ادامه داد: مدیر این شرکت نسبت به اعلام موجودی انبار به دانشگاه علوم پزشکی بی توجهی کرده و ضوابط توزیع اقلام بهداشتی مبنی بر اینکه اولویت توزیع این کالاها با مراکز درمانی است، را رعایت نکرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: شعبه پنجم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی، این شرکت را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۴۵ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجر است.

جریمه قاچاقچی دیسک و صفحه خودرو
جودکی بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در جریان بازرسی از انبار یک فروشگاه ۲۰ عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از ۹۷ میلیون تومان کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: شعبه پنجم این اداره کل متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۱۱ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدیدنظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.