امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 117092
  پرینت تاریخ انتشار : 03 آوریل 2023 - 10:59 | 34 بازدید
استاندار همدان:

کاهش تصادفات منجر به فوت در فروردین ماه

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه امسال، میزان تصادفات منجر به فوت در استان، ۳۶درصد و جرحی ۳۰درصد کاهش داشته است، گفت: رضایت‌مندی مردم و کاهش میزان تصادفات، نتیجه تلاش‌های کمیته راهبری وضعیت تصادفات استان است علیرضا قاسمی فرزاد در دومین جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان، که با حضور فرمانداران شهرستان‌های دهگانه […]

کاهش تصادفات منجر به فوت در فروردین ماه

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه امسال، میزان تصادفات منجر به فوت در استان، ۳۶درصد و جرحی ۳۰درصد کاهش داشته است، گفت: رضایت‌مندی مردم و کاهش میزان تصادفات، نتیجه تلاش‌های کمیته راهبری وضعیت تصادفات استان است

علیرضا قاسمی فرزاد در دومین جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان، که با حضور فرمانداران شهرستان‌های دهگانه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد،اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته، میزان ترددهای نوروزی ۲درصد افزایش داشته است. کاهش میزان تصادفات در استان، نتیجه اتخاذ تدابیر لازم، کنترل‌ و برنامه‌ریزی و انسجام و وحدت ارکان نظام در استان است.
وی تاکید کرد: نقاط حادثه خیز جدید شناسایی شود و با تدوین و تهیه برنامه‌ها لازم رفع شود. سفرهای تابستانی در راه است و باید تمهیدات لازم در جهت کاهش میزان تصادفات به حداقل ممکن انجام و اجرا شود.

استاندار همدان تصریح کرد: از اقدامات خوبی که در ایام عید صورت گرفت، تسهیل و روان کردن تردد خودروها بود.کلیه اعضای کمیته راهبری وضعیت تصادفات استان در ایام منتهی به پایان سال و حین عید نوروز به‌صورت شبانه روز در حال فعالیت بودند تا گردشگران و مسافران نوروزی دچار مشکل ترافیکی و حوادث جاده‌ای نشوند.

وی با بیان اینکه صدا‌و‌سیما در ایام پیش و پس از عید نوروز، برنامه‌ها و گزارش‌های خوب و موثری تدوین و تهیه کرد، خاطر نشان کرد: وحدت و انسجام خوبی در بین اعضای شورای تامین استان وجود دارد که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه جلسات راهبری وضعیت تصادفات استان، ماهیانه و به صورت مستمر برگزار شود، تاکید کرد: اعتبارات خوبی برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان در سفر رییس جمهور به همدان در نظر گرفته شد.
قاسمی فرزاد در پایان افزود: با توجه به افزایش ۲درصدی میزان ترددها در سال جدید، روند تصادفات منجر به فوت، کاهشی بوده است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.