امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 محرم 1448
شناسه خبر : 116160
  پرینت تاریخ انتشار : 28 فوریه 2023 - 22:13 | 78 بازدید

خمز بعد از برد پرگل تراکتور: فاجعه بودیم، خوشحال نیستم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نباید بابت بردهایی که به این شکل به دست می‌آیند خوشحال شد. به گزارش ایسنا، تراکتور در هفته بیست‌ویکم موفق به شکست دادن ۳ بر یک صنعت نفت در آبادان شد. پاکو خمز در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: این برد را به یکی از […]

خمز بعد از برد پرگل تراکتور: فاجعه بودیم، خوشحال نیستم!



سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نباید بابت بردهایی که به این شکل به دست می‌آیند خوشحال شد.

به گزارش ایسنا، تراکتور در هفته بیست‌ویکم موفق به شکست دادن ۳ بر یک صنعت نفت در آبادان شد. پاکو خمز در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: این برد را به یکی از دوستانم که در دورانی به مدت ۳۳ سال مدیر برنامه‌های من بود تقدیم می‌کنم و همچنین به خانواده خودم این برد را تقدیم می‌کنم و بسیار ناراحت هستم که نمی‌توانم نزدیکشان باشم.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم افتضاح بودیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: خوشحال نیستم از اینکه بازی را به این شکل بردیم و این برای من کافی نیست. از بردی که امروز در نیمه اول به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم. باید شجاعانه‌تر بازی را کنترل می کردیم اما این ظرفیت را نشان ندادیم و نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برخلاف نیمه اولی که بسیار خوب بازی کردیم در نیمه دوم بسیار فاجعه بار بازی کردیم. بردهایی که به این شکل به دست می آیند نباید بابت شان خوشحال شد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.