امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 110390
  پرینت تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2022 - 0:15 | 0 بازدید

همدان هنوز از بحران آب خارج نشده است

[ad_1] ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان با تأکید بر اینکه اولویت اول شهرستان همدان آب است، گفت: همدان هنوز از بحران آب خارج نشده است. مسلم مخفی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای توزیع آب در همدان با بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده است. وی با تأکید […]

همدان هنوز از بحران آب خارج نشده است

[ad_1]

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان با تأکید بر اینکه اولویت اول شهرستان همدان آب است، گفت: همدان هنوز از بحران آب خارج نشده است.

مسلم مخفی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای توزیع آب در همدان با بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت آب همدان اضطراری است، بیان کرد: تا پایان دی ماه کشاورزان چاه های خود را برای کشت نیاز دارند ضمن اینکه استفاده از آب‌های زیرزمینی نیز محدودیت هایی دارد و ما نمی‌توانیم از این منبع بی رویه مصرف کنیم.

مخفی با بیان اینکه اقدام بزرگ استاندار این بود که خط انتقال آب از تالوار را به نتیجه رساند، تصریح کرد: تمام زیرساخت های انتقال آب از جمله تصفیه خانه درست شده است و امیدواریم بارش های امسال هم طوری باشد که بحران آب همدان برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه معیشت و اقتصاد مردم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اقتصادی که منجر به اشتغال شود از اولویت های دوم برنامه‌های فرمانداری خواهد بود.

مخفی یادآور شد: در اغتشاشات اخیر مطالبات مردم مطرح نبود و با شعار “مسلح شویم” هم یک حرکت نظامی و کار امنیتی علیه کشور را انجام دادند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.