امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10920
  پرینت تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 2020 - 12:23 | 28 بازدید
شهردار منطقه یک

۶۵ میلیارد ریال برای پوشش سقف تالار قرآن همدان اختصاص یافت

به گزارش همدان نوین، شهردار منطقه یک همدان گفت: ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای پوشش سقف تالار همایش‌های بین المللی و قرآنی این شهر اختصاص یافت و عملیات اجرایی آن آغاز شد. مسعود دهبانی صابر روز سه شنبه اظهار داشت: تالار همایش های بین المللی و قرآنی همدان سال ۸۳ در سفری که رهبر معظم […]

۶۵ میلیارد ریال برای پوشش سقف تالار قرآن همدان اختصاص یافت

به گزارش همدان نوین، شهردار منطقه یک همدان گفت: ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای پوشش سقف تالار همایش‌های بین المللی و قرآنی این شهر اختصاص یافت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مسعود دهبانی صابر روز سه شنبه اظهار داشت: تالار همایش های بین المللی و قرآنی همدان سال ۸۳ در سفری که رهبر معظم انقلاب به همدان داشتند، تصویب شد و در سال ۸۵ پس از جانمایی و طراحی، عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این مرکز دارای یک تالار اصلی به وسعت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت هزار و چهارصد صندلی است که تاکنون به دلیل نبود پوشش سقف امکان استفاده از آن وجود نداشت.

دهبانی صابر در خصوص تکلیف گنبد اصلی تالار به ارتفاع ۶۵ متر واقع در سقف این مجموعه فرهنگی اجتماعی گفت: گنبد اصلی این تالار به عنوان یک المان شهری تغییر نخواهد کرد و سقف اصلی به ارتفاع ۱۵ متر در زیر این گنبد ساخته می شود.

شهردار منطقه یک همدان مدل بکار رفته در پوشش سقفی این تالار را از نوع سازه عرقچین میانی و جنس پوشش بکار رفته را کلزیپ اعلام کرد.

دهبانی صابر یادآور شد: پس از اجرای پوشش گالوانیزه اولیه که هم اکنون مراحل پایانی آن در حال اجرا است، عملیات عایق کاری با لایه های رطوبت گیر و پشم سنگ اجرا می شود و پوشش نهایی که از جنس آلومینیوم است نیز انجام خواهد شد.

مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهرداری همدان با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار و با زیربنای ۱۴ هزار متر مربع، در هشت سالن، ۲۱ کلاس و با ظرفیت ۲ هزار نفر احداث شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.