امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 10080
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ | 18 بازدید
فرماندار به گوجه کاران نوید داد؛

آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب اسدآباد در هفته دولت

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان اسدآباد از راه اندازی و آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب این شهرستان در هفته دولت خبر داد. مجید درویشی اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته از طریق استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و  ‌فرمانداری اسدآباد با همکاری دادسرای گرگان و مدیران موسسه نور گرگان […]

آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب اسدآباد در هفته دولت

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان اسدآباد از راه اندازی و آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

مجید درویشی اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته از طریق استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و  ‌فرمانداری اسدآباد با همکاری دادسرای گرگان و مدیران موسسه نور گرگان هماهنگی لازم به عمل آمده ودر جلسه روز گذشته دراستانداری مقرر شد کارخانه رب مارال فروز فعالیت مجدد خود را از هفته دولت آغاز کند  که با راه اندازی مجدد کارخانه رب شهرستان خرید گوجه تولید شده کشاورزان اسدآبادی توسط کارخانه فوق شتاب گرفته و در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در همین راستا کشاورزان اسدآبادی آمادگی همکاری را با مدیران کارخانه داشته باشند، یاد آور شد:در اوایل هفته دولت چون سنوات گذشته در اول شهریور با آغاز فعالیت کارخانه وخرید گوجه و ‌تولید رب امیدواریم دوباره  شور و  نشاط در بین کشاورزان اسدآبادی دو چندان شود.

درویشی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد یکی از قطب های مهم تولید گوجه فرنگی در استان همدان به شمار می رود و هر ساله بخش عمده ای از تولیدات کشاورزی این شهرستان به این محصول اختصاص دارد، تصریح کرد:در سال جاری بیش از ۱۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان توسط کشاورزان  زیر کشت گوجه فرنگی رفته که از این میزان سطح زیر کشت برداشت ۷۰ هزار تن محصول پیش بینی می شود.

وی تعداد بهره برداران تولید گوجه فرنگی شهرستان را ۸۵۰  نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد اراضی کشت گوجه فرنگی اسدآباد مجهز به آبیاری بارانی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، شهرستان اسدآباد در استان همدان دارای رتبه اول تولید گوجه فرنگی است./ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.