امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 10065
  پرینت تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ | 17 بازدید

معرفی ۲۸ فروشنده کالای غیراستاندارد در همدان به تعزیرات حکومتی

به گزارش همدان نوین، مدیرکل استاندارد همدان از معرفی ۲۸ واحد صنفی توزیع‌کننده کالاهای غیراستاندارد در استان به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان متخلف منتظر حبس و جزای نقدی باشند. محمد مددی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شهریور سال گذشته تاکنون بازرسان استاندارد موفق به […]

معرفی ۲۸ فروشنده کالای غیراستاندارد در همدان به تعزیرات حکومتی

به گزارش همدان نوین، مدیرکل استاندارد همدان از معرفی ۲۸ واحد صنفی توزیع‌کننده کالاهای غیراستاندارد در استان به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان متخلف منتظر حبس و جزای نقدی باشند.

محمد مددی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شهریور سال گذشته تاکنون بازرسان استاندارد موفق به شناسایی این فروشندگان خاطی شدند که اقلام بدون نشان استاندارد به مردم عرضه می‌کردند و طبق قانون مجازات سختی در انتظار آن‌ها است.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت استاندارد در بخش‌های صنفی و تولیدی از وظایف واحد حقوقی این سازمان است گفت: صاحبان این واحدها مکلف هستند کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری را با علامت استاندارد تولید و به دست مصرف‌کننده برسانند.

مدیرکل استاندارد همدان تاکید کرد: اگر کالای مشمول استاندارد اجباری، بدون علامت استاندارد در بازار عرضه شود توسط بازرسان ما از سطح بازار جمع آوری و توقیف شده و همچنین برای جلوگیری از ادامه‌ تولید این‌گونه فرآورده‌ها، ماشین‌آلات و وسایل کارخانه تولیدکننده نیز پلمب و متخلفان به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

مددی به مصرف‌کنندگان توصیه کرد: در هنگام خرید به علامت استاندارد درج شده روی کالا توجه کرده و از خریداری محصولات بدون این نشان پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان برای بررسی اصالت علامت استاندارد کالای خریداری شده، کد ده رقمی زیر این نشان را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از ویژگی‌هایی نظیر نام کارخانه، آدرس محل تولید و اعتبار پروانه استاندارد آگاه شوند.

در سال جاری ۱۷ محصول به سبد کالاهای استاندارد همدان اضافه شد و شمار این محصولات در استان به ۶۷۰ قلم رسید./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.