امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 100319
  پرینت تاریخ انتشار : 21 سپتامبر 2022 - 0:14 | 0 بازدید

باند ۳ نفره سارقان مسلح در زاهدان منهدم شد

سرهنگ مرتضی جوکار پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را […]

باند ۳ نفره سارقان مسلح در زاهدان منهدم شد


سرهنگ مرتضی جوکار پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. ماموران پلیس در اقدامی غافلگیرانه سه سارق حرفه‌ای را شناسایی کرده و در یک عملیات هماهنگ آن‌ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۷ فشنگ جنگی از مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت: چشم‌های همیشه بیدار پلیس تضمینی برای تامین امنیت و آرامش شهروندان است؛ مشارکت و همراهی آحاد جامعه مقوله‌ای مهم و موثر در هموار کردن اهداف پلیس در این مسیر است.

کشف محموله ۱۳۸ هزارتایی قرص غیرمجاز در ایرانشهر

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: ماموران پاسگاه روستای “دامن” شهرستان ایرانشهر از توابع منطقه بلوچستان در جنوب استان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۳۸ هزار قرص غیرمجاز کشف کردند که خودرو توقیف شده و یک نفر نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان را به خطر اندازد برابر قانون برخورد می‌کند.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.