افزایش ۲۰ درصدی کروناییها در فصل برداشت انگور در ملایر
به گزارش همدان نوین، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: تقریباً در ۵۰ سال گذشته ما بیماری که به این اندازه نیاز به بستری و مراجعات پزشکی داشته باشد، حتی در دوره دفاع مقدس، نداشتیم. دکتر محسن ترکاشوند شامگاه گذشته جمعه ۱۸ مهرماه در نشست خبری ستاد اطلاع رسانی مقابله با کروناویروس شهرستان […]

