امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 80825
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ | 0 بازدید

توقیف یک فروند شناور سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

مجتبی قهرمانی صبح امروز (۱۹ مردادماه) اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور لنج حامل بیش از ۲۷۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کردند. وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد […]

توقیف یک فروند شناور سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس


مجتبی قهرمانی صبح امروز (۱۹ مردادماه) اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور لنج حامل بیش از ۲۷۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم مرزبانان دریایی، شناور مورد نظر، شناسایی و توقیف شد.

این مقام قضائی همچنین اعلام کرد: قاچاقچیان جهت جلوگیری از توقیف محموله سوخت، بدنه شناور مذکور را با سیم خاردار پوشانده بودند. 

قهرمانی خاطر نشان کرد: ۱۲ خدمه این شناور نیز دستگیر شده اند که جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده را بیش از ۶۱ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تأکید کرد: این سوخت‌ها طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌شود.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.