امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 66329
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ | 0 بازدید

عطایی: بازی قابل قبولی داشتیم/ به بازی‌های آینده امیدواریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که شاگردانش عملکرد قابل قبولی مقابل کانادا داشتند، گفت: کانادا با سرعت بالایی بازی کرد و بازیکنان ایران توانستند این تیم خوب را شکست دهند. به گزارش ایسنا، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا گفت: رقابت بسیار خوبی بود و خدا را شاکرم که بازیکنان […]

عطایی: بازی قابل قبولی داشتیم/ به بازی‌های آینده امیدواریم



سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که شاگردانش عملکرد قابل قبولی مقابل کانادا داشتند، گفت: کانادا با سرعت بالایی بازی کرد و بازیکنان ایران توانستند این تیم خوب را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا گفت: رقابت بسیار خوبی بود و خدا را شاکرم که بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. والیبالیست‌های کانادا با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود.

او ادامه داد: بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کررده و کار پاسور آن‌ها را سخت کردند. باید بگویم که پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد.

عطایی در پایان گفت: در مجموع بازیکنان بازی قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقی مانده پیش روست، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.