امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 35441
  پرینت تاریخ انتشار : 26 ژانویه 2022 - 11:47 | 42 بازدید
فرمانده انتظامی ملایر

دستگیری قاتل جوان ۲۵ ساله ملایری

به گزارش همدان نوین،‍ فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری فرد قاتل با هوشمندی و تلاش مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری، با هماهنگی با دستگاه قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه سایر یگان‌های اجرائی مسئول بلافاصله در صحنه […]

دستگیری قاتل جوان ۲۵ ساله ملایری

به گزارش همدان نوین،‍ فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری فرد قاتل با هوشمندی و تلاش مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری، با هماهنگی با دستگاه قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه سایر یگان‌های اجرائی مسئول بلافاصله در صحنه حضور یافتند و در بررسی به عمل آورده متوجه شدند فردی حدود ۲۵ ساله بوسیله فرد یا افرادی نامعلوم مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، با اشاره به اینکه به سبب شدت جراحات وارده فرد مجروح جان خود را از دست داد، افزود: از آنجاکه فرد یا افراد مجرم بلافاصله پس از ارتکاب این عمل مجرمانه متواری شدند، شناسائی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در همین ارتباط با تلاش علمی و فنی مامورین این یگان و انجام حدود ۴۸ ساعت پیگیری مستمر و بی وقفه و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام فرد قاتل به همراه همدستش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته، متهمان به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه با تلاش ماموران پلیس آگاهی آلت قتاله نیز کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، فرد قاتل به همراه همدستش به مراجع قضایی تحویل شدند.

ساکی علت وقوع این رویداد تلخ و جبران ناپذیر را وجود اختلافات قبلی بیان کرد و افزود: قانون بهترین و مطمئن‌ترین مرجع رسیدگی به اختلافات و دعاوی است و هر اقدام خودسرانه و خارج از قواره قانون برای فرد یا افراد غیرقابل جبران است.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از متوقف شدن خودروی حامل مواد مخدر در ملایر و کشف بیش از ۱۲ کیلو و ۵۰۰گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

ساکی بیان کرد: با توجه به گزارش واصله مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر تریاک بوسیله یک دستگاه خودروی سواری در ملایر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از کسب مجوز قضایی و طی انجام کار اطلاعاتی موثر سرانجام موقعیت دقیق این خودرو شناسائی و در یک اقدام ضربتی این وسیله نقلیه توسط ماموران این یگان قبل از ورود به شهرستان متوقف شد، گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار  ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم تحویل مراجع قضایی شد.

ساکی با قدردانی از همکاری مجدانه دستگاه قضائی در راستای اجرای موفق این عملیات، افزود: شهروندان در صورت مطلع شدن از هر نوع فعالیت مجرمانه توسط سوداگران مرگ مراتب را بلافاصله به مرکز فوریتهای ۱۱۰ اطلاع رسانی کند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.