امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 29447
  پرینت تاریخ انتشار : 23 اکتبر 2021 - 21:03 | 13 بازدید
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

استاندار جدید همدان ارتقای شاخص‌های اقتصادی را اولویت خود قرار دهد

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تبریک انتصاب «علیرضا قاسمی فرزاد» به عنوان استاندار جدید همدان، گفت: ارتقای شاخص‌های اقتصادی و فراهم کردن زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان به عنوان اولویت در دستور کار استاندار و مدیریت اجرایی جدید استان قرار گیرد. آیت الله […]

استاندار جدید همدان ارتقای شاخص‌های اقتصادی را اولویت خود قرار دهد

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تبریک انتصاب «علیرضا قاسمی فرزاد» به عنوان استاندار جدید همدان، گفت: ارتقای شاخص‌های اقتصادی و فراهم کردن زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان به عنوان اولویت در دستور کار استاندار و مدیریت اجرایی جدید استان قرار گیرد.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» شنبه شب در آیین تودیع و  معارفه استانداران قدیم و جدید همدان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: مردم دیار همدان همواره قدردان تلاش ها و خدمات استاندار سابق هستند چراکه دراین دوره سند توسعه اقتصادی استان با همفکری و همراهی نمایندگان طراحی و اجرا شد که بسیار هم موفق بود.

وی با اشاره به وحدت و همراهی مطلوب حاکم بر استان همدان در مسیر خدمت به مردم، اظهار داشت: اساس کارها و فعالیت های مدیریتی استان همدان در ۲.۵ سال گذشته تنها بر محور خدمت به مردم استوار بوده است.

امام جمعه همدان گفت: بنای کار ما در استان همدان حمایت از مسئولان خادم و خدمتگزار به مردم است و مدیرانی که در راستای تقویت نظام اسلامی و روند خدمت به مردم تلاش کنند، همواره مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه روحیه جهادی استاندار جدید همدان منجر به موفقیت در مسیر کارها برای رشد و توسعه همه جانبه و خدمت به مردم خواهد شد، افزود: براساس سیره پیامبر(ص) هیچ مدیری بدون توکل به پروردگار نمی تواند موفق باشد، انسان باید توکل داشته باشد و قبل از ورود به عرصه مدیریتی باید رابطه خود را با پروردگار بهتر و بیشتر کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: مدیر باید صبور و مسئولیت پذیر باشد و در مقابل انتقاد سازنده به خصوص نقد رسانه ها، اصلاح گر و پاسخگو باشد چراکه مسئولیت پذیری شرح نقد می خواهد.

وی با اشاره به اینکه رفتار مدیران با مردم باید مبتنی بر مهرورزی و مهربانانه باشد، گفت: مدیر بدون کسب محبت و رضایت مردم موفق نخواهد شد و براساس فرموده حضرت علی(ع) «اساس حرکت جامعه اسلامی محبت به مردم و حضور در کنار مردم» است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه برخی کارها پایه های مدیریت و دولت ها را سست می کند، تاکید کرد: فراموش کردن اصل و توجه به حاشیه ها و همچنین حذف شایستگان و عدم مسئولیت پذیری از جمله مسایل سست کننده مدیریت است.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: استاندار باید به جوانان انقلابی اعتماد کند و اگر خواهان دولت قوی و کارآمد است باید شایسته سالاری به عنوان یک اصل محوری مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ویژگی های جوانی و انقلابی دولت سیزدهم، افزود: باید به جوانان اعتماد کرده و کارها را به افراد متعهد و متخصص واگذار و به صورت جدی از حذف افراد شایسته نیز جلوگیری کنیم.

وی با تاکید براینکه تقسیم بندی و دسته بندی با سنت پیامبر(ص) سازگار نیست، گفت: نمی توان جوانان انقلابی را از عرصه مدیریت و اداره امور حذف کرد و در همین ارتباط باید از سهم خواهی و مهره چینی افراد در عرصه مدیریتی هم جلوگیری شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم مشورت و شورا در انجام کارها، تصریح کرد: مشورت کردن بسیار خوب است اما در تصمیم گیری ها باید قاطعیت داشت.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: مدیر موفق و مطلوب جامعه اسلامی کسی است که نسبت به ارزش ها دغدغه داشته باشد و به واسطه توجه به مسایل اقتصادی، از مسایل فرهنگی غفلت نکند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نباید ارزش‌ها و هنجارها دگرگون شود، تاکید کرد: باید به مسایل فرهنگی توجه بیشتر و ویژه ای شود که در این زمینه امیدوارم نقش و اثرگذاری شورای فرهنگ عمومی در استان برای پیشبرد کارها  بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور عصر امروز(شنبه) به منظور معرفی استاندار جدید همدان و تکریم استاندار قبلی این استان وارد همدان شد.

وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان همدان که «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم هم در آن شرکت داشت، «علیرضا قاسمی فرزاد» را به عنوان استاندار جدید معرفی و از خدمات «سیدسعید شاهرخی» استاندار سابق همدان قدردانی کرد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه ۲۸ مهر امسال با تصویب هیات دولت به عنوان شانزدهمین استاندار همدان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از هیات دولت سیزدهم رای اعتماد گرفت.

قاسمی فرزاد متولد سال ۱۳۴۵ شهر همدان، از نیروهای با سابقه وزارت کشور است که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، گزینش استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل توسعه ای ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.