امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 27952
  پرینت تاریخ انتشار : 25 سپتامبر 2021 - 9:24 | 41 بازدید
رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد

ناکامی کشتی گیران همدانی در کسب سهمیه مسابقات جهانی

به گزارش همدان نوین، رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی به پایان رسید درحالی که نمایندگان همدان از کسب سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی بازماندند. رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر […]

ناکامی کشتی گیران همدانی در کسب سهمیه مسابقات جهانی

به گزارش همدان نوین، رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی به پایان رسید درحالی که نمایندگان همدان از کسب سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی بازماندند.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار خواهد شد و نفرات برتر انتخابی تیم ملی کشورمان عازم این مسابقات می‌شوند.

سه همدانی در آوردگاه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امیدها برای تصاحب دوبنده تیم ملی مسابقات جهانی به میدان رفتند که هیچ کدام از آن‌ها موفق به کسب این مهم نشدند.

پیشتر سهمیه همدان برای حضور در انتخابی تیم ملی ۲ کشتی گیر بود اما با پیگیری رییس هیات کشتی استان، این رقم به سه سهمیه افزایش یافت و با این حال توفیقی برای کشتی گیران استان در تصاحب دوبنده تیم ملی حاصل نشد.

«داریوش ولی زاده، سجاد چهاردولی و حمید رضا علی‌بخشی» نمایندگان کشتی همدان در این رقابت‌ها بودند که در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند، در حالیکه هر سه کشتی گیر شروع خوبی در مسابقات داشتند اما در نهایت برابر کشتی گیران تهران و مازندران به باختند تا از قهرمانی در این رقابت‌ها بازبمانند.

 

ولی زاده در فینال کم آورد
«داریوش ولی زاده» نماینده کشتی همدان در وزن ۶۱ کیلوگرم اگرچه عملکرد امیدوارانه در انتخابی تیم ملی داشت اما در نهایت نتوانست جواز حضور در مسابقات جهانی صربستان را کسب کند.

این کشتی گیر جوان و مستعد همدانی در دیدار نهایی کشتی را مقابل حریف تهرانی واگذار کرد تا در حسرت مسابقات جهانی باقی بماند.

ولی زاده در دور اول اسماعیل کریمی از مازندران را ضربه فنی کرد اما در مبارزه نهایی مجید داستان کشتی گیر قدرتمند تهرانی سد راه او شد.

داستان در فینال توانست ولی زاده را ۶ بر ۲ شکست بدهد و دوبنده اصلی تیم ملی در وزن ۶۱ کیلوگرم را تصاحب کند.

 

مازندران گربه سیاه چهاردولی
«سجاد چهاردولی» دیگر نماینده کشتی همدان در انتخابی تیم ملی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم به میدان رفت.

این کشتی گیر استان همدان در دور اول توانست «امیرحسین متقی» از خراسان رضوی را با نتیجه میلی متری ۲ بر یک شکست دهد.

چهاردولی در دور دوم مقابل «حسین ابوذری» کشتی گیر نامدار مازندران قرار گرفت و همانطور که پیش بینی می‌شد با شکست سنگینی مواجه شد.

او در حالی برابر ابوذری تن به شکست داد که در صورت عبور از این کشتی گیر به طور قطع می‌توانست دوبنده تیم ملی را تصاحب کند.

ابوذری در این کشتی ۱۰ بر صفر چهاردولی را شکست داد و سپس در فینال با برتری مقابل «علی خدایاری» از تهران، قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم شد.

 

علی بخشی کم آورد
«حمیدرضا علی بخشی» دیگر سهمیه کشتی همدان در آوردگاه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید بود که او نیز به دوبنده تیم ملی نرسید.

علی بخشی با وجود تجربه بالا هر چند شروع خوب در مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم انتخابی تیم ملی داشت اما در ادامه با قبول شکست مقابل حریفان خود، از دور مسابقات حذف شد.

این کشتی گیر همدانی در دور نخست چهار بر یک مقابل «سیدرضا هاشمی» از مازندران به پیروزی رسید تا در دور دوم با قرعه استراحت روبه رو شود.

علی بخشی آخرین امید کشتی همدان در انتخابی تیم ملی بود که با وجود تجربه و سوابق اخیر خود حذف ناباورانه از مسابقات داشت.

وی در دور سوم نتوانست موفقیت دور نخست را تکرار کند و این بار مقابل «علی منصوری» دیگر کشتی گیر مازندرانی تن به شکست سنگین داد.

علی بخشی در این مبارزه ۱۲ بر ۲ شکست خورد تا با روحیه نامطلوب در دور چهارم مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم حاضر شود.

نماینده کشتی همدان در دور چهارم نیز مقابل سجاد غلامی از البرز مبارزه کرد و در نهایت با نتیجه سنگین یازده بر صفر تن به شکست داد.

گفتنی است؛ در پایان این رقابت‌ها احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، مجید داستان در وزن ۶۱ کلیوگرم، پیمان نعمتی در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی اکبر فضلی در وزن ۷۰ کیلوگرم، حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، سجاد غلامی در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم و مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بعنوان فرد نخست شناخته شدند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.