امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27819
  پرینت تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2021 - 10:03 | 40 بازدید
مدیرکل ورزش همدان:

پاس در لیگ ۲ تیمداری می‌کند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پاس در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیمداری می‌کند و موضوع حضور در لیگ یک منتفی شد. حمید سیفی روز چهارشنبه اظهار داشت: با وجود اینکه از سرمایه گذاران برای حضور در تیم پاس حمایت کرده و استقبال می‌کنیم اما تا […]

پاس در لیگ ۲ تیمداری می‌کند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پاس در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیمداری می‌کند و موضوع حضور در لیگ یک منتفی شد.

حمید سیفی روز چهارشنبه اظهار داشت: با وجود اینکه از سرمایه گذاران برای حضور در تیم پاس حمایت کرده و استقبال می‌کنیم اما تا به امروز اقدام موثری را برای خرید امتیاز توسط آنان مشاهده نکردیم و با این شرایط تیم در همان لیگ ۲ تیمداری می‌کند.

وی بیان کرد: اینکه فرد یا افرادی بخواهند تیم پاس را مورد حمایت قرار داده و در توفیق و سربلندی این تیم که جزو با قدمت‌ترین‌های فوتبال کشور است، تلاش کنند به طور قطع مورد حمایت ما است.

سیفی اضافه کرد: با این وجود قرار بود سرمایه گذاری برای اداره تیم پاس و حتی خرید امتیاز لیگ یک اقدام رسمی انجام دهد که تا به امروز تحقق نیافت و تصمیم ما نیز همان حضور در لیگ ۲ است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی در نشستی با حضور مسوولان اجرایی استان نسبت به تعیین مدیریتی باشگاه تصمیم گیری لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: پاس برند فوتبال همدان به شمار می‌رود و سال قبل نیز مورد حمایت جدی توسط دستگاه ورزش قرار گرفت.

وی تاکید کرد: دستگاه ورزش همدان براساس قوانین و ضوابط اجرایی در چارچوب قانون عمل می‌کند و حمایت‌ها تداوم خواهد داشت.

تیم پاس در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.