امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 118893
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آوریل 2023 - 17:52 | 2 بازدید

مماشاتی در برخورد با متخلفان نداریم

[ad_1] به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: عملکرد نانوایان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در توزیع میوه طی ایام نوروز موجب رضایتمندی مردم بود که جای قدردانی دارد. وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت نان و نظارت‌های لازم در این زمینه مورد تاکید است گفت: با […]

مماشاتی در برخورد با متخلفان نداریم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: عملکرد نانوایان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در توزیع میوه طی ایام نوروز موجب رضایتمندی مردم بود که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت نان و نظارت‌های لازم در این زمینه مورد تاکید است گفت: با توجه به مطالبه و ذائقه مردم همدان، نان سنگک سنتی مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان همدان افزود: مرغداران در مقطعی با توجه به پاره‌ای از مشکلات رغبت به جوجه‌ریزی نداشتند و این موضوع باعث کمبود، افزایش قیمت و نارضایتی مردم شده که جهاد کشاورزی باید در این زمینه نظارت و مدیریت کند.

وی عرضه مرغ به صورت قطعه‌بندی را ممنوع اعلام کرد و گفت: مرغ قطعه‌بندی شده علاوه بر تاثیر در افزایش قیمت مرغ، آرامش روانی بازار را نیز دچار آسیب می‌کند که دامپزشکی در این زمینه با جدیت برخورد کند.

مخفی با اشاره به گزارش ۱۵ هزار مورد بازرسی در هفته از سطح بازار و واحدهای صنفی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی در برخورد با متخلفان بازار مماشات نکنند چراکه قیمت‌های متفاوت و بیشتر از نرخ قانونی پذیرفتنی نیست.

وی افزود: بازرسان و ناظران در این زمینه نباید با رافت عمل کنند چون نارضایتی مردم از گرانی و وضعیت بازار باعث بدبینی می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.