امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 118851
  پرینت تاریخ انتشار : 11 آوریل 2023 - 15:17 | 29 بازدید

طرح «پزشک خانواده» هر ماه در یک شهرستان همدان آغاز می‌شود

[ad_1] علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از اردیبهشت‌ماه اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر استان همدان آغاز خواهد شد اظهار کرد: هر ماه در یک شهرستان این برنامه وارد مرحله اجرا می‌شود. وی طرح پزشک خانواده را در ارتقای سلامت جامعه مهم برشمرد و گفت: […]

طرح «پزشک خانواده» هر ماه در یک شهرستان همدان آغاز می‌شود

[ad_1]

علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از اردیبهشت‌ماه اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر استان همدان آغاز خواهد شد اظهار کرد: هر ماه در یک شهرستان این برنامه وارد مرحله اجرا می‌شود.

وی طرح پزشک خانواده را در ارتقای سلامت جامعه مهم برشمرد و گفت: با بیماریابی به موقع از سوی پزشکان می‌تواند هزینه‌های سرسام‌آور درمان را کاهش داد.

معاون فنی معاونت بهداشتی همدان از انجام خطرسنجی ابتلا به انواع بیماری‌ها در تمام مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد و افزود: مهم‌ترین هدف برنامه نظام نوین ارائه خدمات سلامت پیشگیری از بیماری‌ها بوده که در حال حاضر برای گروه‌های سنی مختلف در مراکز بهداشتی، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت در حال اجراست.

وی عنوان کرد: طبق این طرح در کنار تمام مراقبت‌ها از جمله کودکان، مادران، سالمندان، میانسالان و جوانان برخی مراقبت‌ها از جمله سنجش فشارخون، آزمایش قند خون، چربی خون و غربالگری سرطان روده، سرطان سینه و سرطان سرویکس در همه مراکز بهداشتی و درمانی به صورت رایگان انجام و خدمات قابل توجهی ارائه می‌شود.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.